Dates shown below are fully closed for orders:

Kek Lapis Cadburry orders are now open for a limited period time only. So, hurry up and place your orders !!

The orders for other items are temporarily closed until further notice.





Tuesday, August 9, 2011

Salam Ramadhan Al-Mubarak & Tolong!!!

Salam Ramadhan Al-Mubarak to all my valued customers. Dah rasa lama sangat tak masuk blog ni. Super duperly busy dengan kerja hingga nak bernafas pun tak ada masa (tipulah tu :)

FYI, last night my handphone went kaput/hang sampai semua sms dan most of my customers punya phone numbers hilang. Jantung saya bagaikan nak gugur dibuatnya. Mana tak nya. Semua order kek lapis yg saya terima adalah melalui sms.

Maka, di harap kesemua customers yg telah membuat tempahan kek lapis utk Hari Raya dapat smskan saya no tel masing2 supaya saya dapat mengupdatekan semula your contact details ya. No. tel saya masih sama 012-699 8177. Nanti senang nak arrange utk kek lapis collection and delivery.

Terima hasih banyak2 dan sebarang kesulitan amat dikesali.

Regards,

Norain Majid :)