Dates shown below are fully closed for orders:

Kek Lapis Cadburry orders are now open for a limited period time only. So, hurry up and place your orders !!

The orders for other items are temporarily closed until further notice.





Sunday, February 28, 2010

Kek Lapis Fever !!!


Salam Bake It Right to all!

Currently, due to some personal commitment, I would not be able to take any orders. Minta maaf banyak2. However, due to the high demand, I am opening back my order for the Kek Lapis Cadburry and this is for a limited time only.

Hence, for those out there who would like to order the superbly delicious and mouth watering Kek Lapis Cadburry, pls drop me an email ya. Available in 1kg.

Till then...take care :)

Here are some feedbacks that I have received from my Kek Lapis Cadburry customers:

1) Salam Norain...memang lazat dan berkerim...my friend kata macam food from heaven...dashat tu....nak kena order lagi la nampaknya! (Sri Suryani - Nilai)

2)
Salam...I dah potong2 dan bagi kawan2 kat department I makan...masing2 cakap...oh man...heaven...once dah masuk mulut, memang teramat sedap. Ain, tak pernah I rasa kek sesedap ni. Macam tak cukup je separuh kek tu...balik ni, I nak bagi anak2 I pulak. Mesti diaorang suka :) (Farihah - Bank Negara KL)

3)
Salam Sis. Your kek sangat sedap! Thumbs up! Haaa...keluar statement dari my family...lagi sedap dari Secret Recipe. Oleh itu, I nak tempah lagi 2 biji kek! My hubby nak bawak gi Sabah sebijik ! (Zaza - Seremban)

4)
Salam. No words can say kak, marvelous betul la kek tu. Anak2 saya tak habis cakap "Sedap la ibu" :) Tq kak. (Julia - Putrajaya)

5)
Salam Sis. Can't wait until tmrw. I dah potong the cake today. My hubby said better get it away from him coz he can't stop eating it. Compliment to the chef! (Norizan - JKR KL)

6)
Salam Ain...kek ni merbahaya utk kesihatan, very addictive. Tak leh stop...I like...ha..ha. Ayah Zila yg jarang makan kek tu, boleh siap tanya, ada lagi tak....dasyat... :) (Zila - Seremban)

7)
Salam. Dah taste your cake. Memang sedap dan berbaloi...lain kali nak order for special function. (Shully - Putrajaya)

8)
Kek awak so orite! Superb! Mak kita cakap sedap sangat2 !! Thanks Ain (Yanti - KL)

9)
Salam Sis. Thank u very much for the cake. Dah terima dan 1/3 dah habis. Adik kata upah dia for his PMR result. Tq ya (Ina - Bukit Jalil)

10)
Salam Norain...I dah dapat kek u....sedap like always (Anna - Putrajaya - my cifoo :)